خرید کتاب پیانو ABRSM

 

سلام! من مهسا هستم، و امروز یک پیشنهاد فوق‌العاده برای هنرجویان و معلمان موسیقی دارم. اگر قصد دارید در آزمون‌های معتبر و جهانی ABRSM شرکت کنید، یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی که باید بردارید، تهیه منابع آموزشی مناسبه. آزمون‌های ABRSM که توسط **Associated Board of the Royal Schools of Music** برگزار می‌شن، از معتبرترین آزمون‌های موسیقی در سراسر جهان هستن. با توجه به اهمیت این آزمون‌ها و نیاز به منابع دقیق و معتبر، من براتون یک مجموعه فوق‌العاده از کتاب‌های قطعات امتحانی پیانو 2025 و 2026 ABRSM آماده کردم که می‌تونید با تخفیف ویژه‌ای تا 40% تهیه کنید.

 

معرفی محصول: کتاب‌های گرید Initial تا گرید هشت و کتاب Teaching Notes

مجموعه‌ای که براتون آماده کردم شامل تمام کتاب‌های مورد نیاز برای آماده‌سازی آزمون‌های پیانو ABRSM در سال‌های 2025 و 2026 هست. این مجموعه شامل کتاب‌هایی از گرید Initial تا گرید هشت می‌شه، که به ترتیب برای هنرجویان مبتدی تا پیشرفته طراحی شدن. هر کتاب در این مجموعه، حاوی قطعات منتخب و با کیفیتیه که توسط متخصصان ABRSM انتخاب شده و تمام تکنیک‌های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون‌ها رو پوشش می‌ده.

در کنار این کتاب‌ها، **کتاب Teaching Notes** هم در این پکیج قرار داره که به معلمان موسیقی کمک می‌کنه تا با استفاده از نکات آموزشی دقیق و کاربردی، هنرجویانشون رو به بهترین شکل ممکن برای آزمون‌های ABRSM آماده کنن. Teaching Notes با ارائه راهنمایی‌های دقیق درباره نحوه تدریس قطعات و تفسیر موسیقی، ابزار ارزشمندی برای معلمان پیانو به شمار میاد.

 

چرا این کتاب‌ها رو براتون آماده کردم؟

کتاب‌های پیانو ABRSM با دقت و توجه به جزئیات طراحی شدن تا نه تنها نیازهای آموزشی شما رو برآورده کنن، بلکه سطح آموزشی شما رو هم بهبود ببخشن. من این کتاب‌ها رو براتون انتخاب کردم چون مطمئنم که می‌تونن شما رو در مسیر موفقیت در آزمون‌های ABRSM هدایت کنن. در ادامه به دلایل مهمی که این مجموعه رو انتخاب کردم و به شما پیشنهاد می‌کنم، می‌پردازم.

 

۱. تنوع قطعات و تمرینات

این مجموعه شامل قطعاتی هست که از میان بهترین آثار آهنگسازان کلاسیک و معاصر انتخاب شدن. قطعاتی که توی این کتاب‌ها وجود دارن، نه تنها تنوع بالایی دارن، بلکه تمامی جوانب مختلف اجرای پیانو رو به چالش می‌کشن. هر قطعه به گونه‌ای طراحی شده که شما رو در زمینه‌های مختلفی مثل تکنیک‌های پیچیده پیانو، تفسیر موسیقی و اجرای هنری بهبود بده.

 

 ۲. منطبق بر سرفصل‌های آزمون ABRSM

این کتاب‌ها دقیقاً با سرفصل‌های آزمون‌های ABRSM منطبق شدن. این یعنی شما با استفاده از این کتاب‌ها، مطمئن خواهید بود که تمام مطالب مورد نیاز برای موفقیت در آزمون‌های موسیقی رو در اختیار دارید. سرفصل‌های ABRSM به گونه‌ای تنظیم شدن که هر سطح از آزمون‌ها نیازمند تسلط بر مهارت‌های خاصیه و این کتاب‌ها دقیقاً این نیازها رو پوشش می‌دن.

 

۳. پشتیبانی از تمامی سطوح هنرجویان

یکی از ویژگی‌های برجسته این مجموعه که براتون انتخاب کردم، پشتیبانی از هنرجویان در تمامی سطوح، از مبتدی تا پیشرفته است. کتاب‌های گرید Initial برای هنرجویانی که تازه با پیانو آشنا شدن طراحی شدن، در حالی که کتاب‌های گرید هشت به پیانیست‌های حرفه‌ای و پیشرفته کمک می‌کنه تا مهارت‌های خودشون رو بهبود ببخشن و برای آزمون‌های سطح بالاتر آماده بشن.

 

تخفیف ویژه ABRSM 

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پیشنهاد، تخفیف ویژه‌ای هست که براتون در نظر گرفتم. خرید کتاب ABRSM پیانو در این پکیج با تخفیف 40%، فرصتی بی‌نظیره تا بتونید منابع آموزشی استاندارد و معتبر رو با هزینه‌ای کمتر تهیه کنید. این تخفیف ویژه، نه تنها شامل کتاب‌های گرید Initial تا گرید هشت هست، بلکه Teaching Notes رو هم شامل می‌شه که ارزش این پکیج رو دوچندان می‌کنه.

 

فایل پی دی اف ABRSM و تئوری موسیقی ABRSM

علاوه بر کتاب‌های فیزیکی، شما می‌تونید از فایل‌های پی دی اف ABRSM هم بهره‌مند بشید. این فایل‌ها امکان دسترسی سریع و آسان به محتویات آموزشی رو براتون فراهم می‌کنن و به شما این امکان رو می‌دن که در هر زمان و مکانی به مطالعه و تمرین بپردازید. همچنین، اگر به دنبال یادگیری تئوری موسیقی هستید، منابع مرتبط با تئوری موسیقی ABRSM  هم توی این مجموعه گنجونده شده. یادگیری تئوری موسیقی نه تنها به درک عمیق‌تر قطعات کمک می‌کنه، بلکه در تفسیر و اجرای موسیقی هم نقش اساسی داره.

 

فقط توجه کنید کتاب هایی که از طریق من خریداری میکنید فقط و فقط PDF هستند.

 

در نهایت اینکه، خرید کتاب ABRSM پیانو با توجه به ویژگی‌های برجسته این مجموعه و تخفیف ویژه‌ای که براتون آماده کردم، یکی از بهترین تصمیماتی هست که می‌تونید برای موفقیت در آزمون‌های پیانو ABRSM بگیرید. این مجموعه شامل تمامی کتاب‌های گرید Initial تا گرید هشت، به همراه Teaching Notes و فایل‌های پی دی اف ABRSM هست که همه نیازهای آموزشی شما رو پوشش می‌ده. اگر به دنبال منابعی جامع و استاندارد برای آماده‌سازی آزمون‌های پیانو ABRSM هستید، این پکیج با تخفیف 40% یک فرصت استثنایی هست که نباید از دست بدید.

 

نحوه خرید

برای خرید این مجموعه ارزشمند که براتون آماده کردم، می‌تونید به لینک‌های زیر مراجعه کنید و از تخفیف ویژه 40% بهره‌مند بشید:

 

 [خرید از زارین اکسپرس با تخفیف 40%]

 

این فرصت رو غنیمت بشمارید و همین امروز مجموعه کتاب‌های ABRSM پیانو رو تهیه کنید تا به بهترین شکل ممکن برای آزمون‌های پیانو ABRSM آماده بشید.